Dostawa

Dostawa bezpłatna :



Wszystkie zamówienia złożone wyłącznie przez sklep www.MasterMarket.pl   objęte są promocyjną BEZPŁATNA DOSTAWA. 

Promocja obowiązuje przy płatności na konto bankowe jak i za pobraniem :

  • Każde zamówienie powyżej 500 zł przy wpłacie na konto bankowe zostanie dostarczone na nasz koszt.
  • Każde zamówienie powyżej 500 zł za pobraniem, również zostanie dostarczone na nasz koszt.

 

Dostawa płatna:


Dotyczy kategorii akcesoria i części zamienne oraz wszystkich produktów poniżej 500 zł.

Każdy produkt jest objęty zryczałtowaną opłatą za dostawę w kwocie:

  • 20 zł – wpłata na konto bankowe
  • 25 zł – płatność za pobraniem u kuriera

 

Sposób dostawy :

- Firmą kurierską :   FedEx, Patron Servis (w zależności od rodzaju zamawianego produktu, deklarowany termin dostarczenia: 1-2 dni roboczych),


Przesyłki doręczane są w godzinach 8.00-19.00 (do firm 8.00-16.00).

Na życzenie podajemy nr listu przewozowego i tel. do firmy kurierskiej - w celu ustalenia godziny dostawy.

 

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu paczek spowodowane opóźnieniami firm kurierskich.

Bezwzględnie należy sprawdzić stan opakowania przesyłki bezpośrednio przy dostawcy (przed podpisaniem listu przewozowego) a następnie stan wizualny przesyłki (po uiszczeniu ew. kwoty pobrania i podpisaniu listu przewozowego)!!!

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić z dostawcą protokół szkody - musi on być sporządzony w chwili dostawy!

Prosimy nie odkładać spisywania protokołu na dzień następny (bo kurier się spieszył itp.), gdyż w przypadku późniejszego (niż przy odbiorze) stwierdzenia uszkodzenia nie będziemy uwzględniać reklamacji(w związku z uchylaniem się firm kurierskich od odpowiedzialności). Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty możemy rozpocząć tylko po dostarczeniu przez Państwa protokołu szkody spisanego przy odbiorze.

UWAGA! Kurier nie ma obowiązku czekać aż sprawdzisz funkcjonowanie urządzenia! Dla niego liczy się tylko stan optyczny i tylko w przypadku widocznego uszkodzenia może zostać sporządzony protokół szkody.

Określenie "DOSTAWA W CENIE!" oznacza, że koszt transportu jest ukryty w cenie produktu i będzie wyszczególniony na paragonie/fakturze zakupu. Nie oznacza to, że przy odbiorze osobistym cena produktu będzie niższa (z wyjątkiem wyraźnego zaznaczenia takiej informacji w opisie produktu).

Kontakt z nami

61 865 35 21
601 18 66 28
792 653 521